CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

fredag 4 september 2009

Nu har jag fått kallelsen

Vilken fin julklapp jag får. Den 28 december ska jag åka in till Falköping. Vi kommer stanna över natten. När hon räknade ihop summan för:
- hakimplantat
- fettsugning av hakan
- ögonbrynslyft
- ögonlocksoperation

...blev slutsumman "bara" 32.500 kronor plus de 400 kronor det kostar maken att sova över där tillsammans med mig.

Det är billigt med tanke på att jag räknat på närmare 47.000 kronor.

Nu känns det ännu mer verkligt än innan. Ännu mer pirrigt lär det väl bli när det börjar närma sig. :-)

Jag är lite sugen på att be dem injicera lite av fettet från haken i min djupa bekymmersrynka, men vet inte om det fungerar. Jag tror jag ska ringa och höra med dem om det är möjligt att göra.

0 kommentarer: