CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

söndag 5 juli 2009

Ögonlocksplastik











Bilder, också lånade från "Plastikoperationer.net"


Mina ögonlock ser mest ut som de högst upp. Och värre lär de väl bli med åldern, så lika bra att göra något åt det nu.

Ni kanske förstår att jag börjat längta efter att använda härliga "MAC"skuggor och annat eftersom jag aldrig kunnat göra det tidigare? :-)

Imorgon är det dags att åka iväg till "Kosmetisk Kirurgi" AB i Falköping. Jag är inte så nervös, mest förväntansfull och kanske lite orolig för att de ska säga att de inte kan utföra mina önskemål om störra haka, fettsug under hakan och ögonlocksplastik. Jag vill ju verkligen, verkligen.

Jag har en bild på mig själv i den andra datorn som jag inte kan få fram just nu. Den ena är på mig "före" och den andra är en photoshoppad "efter"bild på hur jag ser ut med en lite störra haka. Jag hade hoppats att jag kunnat få ut den på print och ha med mig den imorgon och även att visa er den här på bloggen. Håll tummarna för att maken kan fixa över bilderna. :-)

Vi måste åka redan vid 05.00 imorgon för att vara på deras mottagning i Falköping vid 8.00, men det gör jag så gärna eftersom det var den enda tiden som fanns nu före all semester och annat.

Nu ska jag umgås med familjen igen. Vi ska spela spel och plantera lite växter i trädgården.
Ha en toppensöndag!


0 kommentarer: